Олександрівська районна рада
Зв’язки з громадськістю»»Новини»»Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в...
Новини

01.10.2018, 10:25

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ ВІДЗНАЧИЛИ У РАЙОНІ 01 ЖОВТНЯ 2018.

28.09.2018, 14:00

Відбулася 31 чергова сесія районної ради

21.09.2018, 09:40

До уваги громадян!

21.09.2018, 09:40

Флешмоб з учнями Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. № 13

12.09.2018, 15:30

Проекти рішень на чергову 31 сесію районної ради VII скликання

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України за І півріччя 2018 року

24 липня 2018 року, 13:20

 Протягом  першого півріччя 2018 року робота управління  була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів П8енсійного фонду України”  та від 25.02.2008року №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015  року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Всього за перше півріччя 2018 року до управління надійшло 697 звернень, з них 371 – на усний прийом в управлінні, 98 - письмово та 228 на виїзних прийомах. 

На особистий прийом до керівництва  і спеціалістів управління звернулись  371 особа, в порівнянні з відповідним періодом 2017 роком (686 звернень) чисельність звернень  зменшилась на 45,9 %.  Показник  письмових звернень збільшився на 5,37 %,  за  І півріччя 2018 рік  їх 98 (2017 - 93).

Прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка, затвердженого начальником управління. Облік особистого прийому проводиться в журналах встановленої форми.

З боку громадян, в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведення перерахунку у зв’язку з осучасненням заробітної плати з 01.10.2017 року, поновлення виплати пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.

За 6 місяців  2018 року для попередження звернень та з  метою проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи   в  управлінні проведена наступна робота:

-     проведено  18  “Прямих телефонних  ліній”, у ході яких звернулися 21 особа;

-  керівниками і спеціалістами управління проведено 43 виїзні прийоми громадян, на яких звернулись з питаннями 155 осіб.

- проведено 244 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 695 громадян.

На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень .

З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи управлінням проведено 142 публікацій в пресі та на веб-ресурсах.

Основними завданнями управління є оперативне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються, надання, у разі потреби, консультацій чи роз'яснень.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.

В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за дотриманням термінів.

Біля входу в управління розміщено кнопку виклику, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.

Керівництвом управління було відвідано на дому 7 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 70 інвалідами. Інваліди отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.

На першому поверсі біля громадської приймальні розміщена вся необхідна інформація про години прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та управління; перелік документів, необхідних для призначення пенсії за віком, по втраті годувальника, по інвалідності, та інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві. Відповідно до Закону України від 02.07.2010 № 2424-VI "Про внесення змін до статті 38 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" особи з інвалідністю першої та другої груп мають право на позачергове обслуговування в касах міського та міжміського транспорту, а також на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування, які надають будь-які послуги населенню.

В управлінні обладнано два приміщення для роботи з обслуговування громадян (Добропільське та Олександрівське).

Протягом 6  місяців 2018 року спеціалістами управління надано 15907 консультації, в тому числі щодо роз'яснень пенсійного законодавства 3731 особам.

Для надання відповідей з питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча "гаряча" телефонна лінія за номерами: (06277) 2-89-04, (06277) 2-89-05, (06269) 2-15-83 яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.

З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Протягом 6 місяців 2018 року спеціалістами управління прийнято 81 звернення щодо роз'яснення діючого законодавства. 

Протягом року збільшується кількість осіб, які користуються зручними засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме за звітний період 32 особи надали запити на отримання інформації в письмовому вигляді та 522 особи отримали необхідні консультації за попереднім записом на прийом до спеціалістів управління.         

Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України проводе роботу щодо запровадження  сучасного  онлайн-сервісу інформування  громадян шляхом смс-повідомлень.  Громадяни  зможуть отримувати інформацію про результати розгляду звернення за призначенням, перерахунком,  поновленням пенсії;  про утримання з пенсійної виплати та про припинення виплати пенсії; про необхідність звернення до Пенсійного фонду України для підтвердження даних про особу, про сплату страхових внесків та розмір страхового стажу.

 

Начальник відділу

обслуговування громадян № 1 Н.М. Хничова