Олександрівська районна рада
Зв’язки з громадськістю»»Новини»»Реалізація та захист прав людини з питань, що...
Новини

16.01.2018, 09:15

І Н Ф О Р М А Ц І Я про виконання Програми по реалізації завдань економічного і соціального розвитку Олександрівського району за 2017 рік

10.01.2018, 09:30

Про підсумки роботи у 2017 році зі зверненнями громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України

29.12.2017, 11:50

Події тижня (26.12.2017 – 29.12.2017) Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України

29.12.2017, 11:45

Зустріч з працівниками культури

29.12.2017, 11:45

ВИЗНАЧЕННЯ СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОГО ЗАРОБІТКУ ДЛЯ ОБЧИСЛЕННЯ ПЕНСІЙ

Реалізація та захист прав людини з питань, що стосуються діяльності Добропільського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області

21 грудня 2017 року, 14:35

10 грудня 1948 року в Парижі Генеральна Асамблея ООН урочисто прийняла Загальну Декларацію прав людини. Цей день у всьому світі відзначається як День прав людини. З 2008 року його відзначає і наша держава.

Пріоритетом для будь-якої держави є дотримання прав і свобод людини.

В статті 21 Конституції України зазначається, що усі люди є вільні і рівні у своїй правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

Статтею 46 Конституції України передбачено, що Україна як соціальна держава, зміст і спрямованість діяльності якої визначають права і свободи людини та їх гарантії, проголосила право громадян на належні, безпечні і здорові умови праці, соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин та пенсійне забезпечення громадян.

Пенсійний фонд України виконує одну з найважливіших соціальних функцій у державі - здійснює пенсійне забезпечення громадян, тому одним із основних пріоритетів Фонду є реалізація конституційного права громадян на звернення, підвищення якості обслуговування та захисту прав людини.

Кожний громадянин, який звертається до органів Пенсійного фонду, має право на шанобливе ставлення до себе з боку працівників органів Пенсійного фонду; безперешкодно подавати заяви, скарги, пропозиції з питань, які стосуються пенсійного забезпечення; звертатись на особистий прийом до керівників та спеціалістів Фонду; оскаржувати рішення органів Пенсійного фонду нижчого рівня до органів Фонду вищого рівня або в судовому порядку.

Також, громадяни мають право знайомитись у приміщеннях органів Фонду з матеріалами своєї пенсійної справи, особового рахунку, з інформацією про себе, яка занесена до електронної бази даних органів Фонду; вимагати надання завірених в установленому порядку копій документів, що знаходяться у пенсійній справі, та копій розпоряджень про призначення (перерахунок) пенсії; знайомитись з нормативно-правовими актами на підставі яких призначено пенсію, робити з них виписки та копії; одержувати будь-яку іншу інформацію про своє пенсійне забезпечення, яка знаходиться у володінні органів Фонду.

При зверненні за призначенням пенсії громадяни мають право подавати заяву про призначення пенсії з необхідними документами у будь-який час після виникнення права на пенсію або не раніше ніж за місяць до виникнення такого права через представника підприємства, установи, організації, або особисто чи поштовим відправленням, або через представника, який діє на підставі довіреності; надати документи, необхідні для призначення пенсії (які підтверджують стаж, заробіток, право на надбавки та підвищення) протягом 3-х місяців з дня подання заяви; за бажанням одержати розписку від органу Фонду про перелік прийнятих документів; одержати пенсійне посвідчення встановленого зразку тощо.

Громадяни, яким призначено пенсії мають право обрати організацію, що буде здійснювати виплату та доставку пенсії (поштові відділення або банківські установи); одержувати пенсію у строк не пізніше 25 числа місяця, за який виплачується пенсія; на виплату пенсії за 6 місяців наперед у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон.

Для громадян з обмеженими фізичними можливостями на сходах біля входу до управління розміщена «кнопка-виклик» спеціалістів управління.

Громадяни, які незадоволені рішенням органу Пенсійного фонду України мають право оскаржити таке рішення до органу Пенсійного фонду України вищого рівня; звертатись до суду зі скаргами на дії або бездіяльність органів Пенсійного фонду України, їх посадових та службових осіб; оскаржувати рішення судів; вимагати своєчасного та повного виконання рішень судів, які набрали законної сили.

Спеціалістами управління надаються консультації з питань, що входять до компетенції Пенсійного фонду України, особам, які звертаються на особистий прийом. Особлива увага приділяється виїзним прийомам.

Система «єдиного вікна», яка реалізована у відділі обслуговування громадян №1 та №2 (у м. Олександрівка) дозволяє покращити прийом громадян та їх обслуговування. «Єдине вікно» забезпечує спрощення процедур отримання послуг, підвищення якості та комфортності їх надання, забезпечує відкритість та зрозумілість дій при їх отриманні.

В управлінні запроваджена система реєстрації (каб.№107) на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, який надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!

Користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами: - отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку; - здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих); - отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо; - подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників); - подавати скарги до органів Пенсійного фонду; - подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду; - подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів); - записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

 Головним завданням юридичного сектору є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання нормативних актів та запобігання невиконанню вимог законодавства працівниками, а також захист інтересів об'єднаного управління в судах.

Важливими джерелами інформації, які широко висвітлюють пріоритети державної пенсійної політики та стану її реалізації є офіційні періодичні видання Пенсійного фонду України – «Пенсійний кур'єр» та «Вісник Пенсійного фонду України», а також веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, де можна знайти багато інформації щодо питань пенсійного забезпечення громадян, реалізації прав та виконання обов'язків роботодавців та застрахованих осіб, а також отримати відповіді фахівців на різні проблемні питання.

Добропільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області продовжує і надалі працювати над покращенням обслуговування громадян, намагаючись оптимізувати процес прийому, надаючи при цьому відвідувачам якомога більше необхідної інформації.

Працівники управління не зупиняються на досягнутому та продовжують відповідну роботу з населенням з метою своєчасного реагування і розв’язання порушених ними питань та реалізації їх прав щодо пенсійного забезпечення

 

 

Завідувач юридичного сектору                                                              А.Є. Ступак